10 דברים שצריך לקחת בחשבון בארגון בר מצווה

לחץ לצפייה בתיק העבודות של אולפני חיידקארגון של מסיבת בר מצווה, כמו גם כל אירוע משמח אחר אינו משימה פשוטה כלל ועיקר. ישנם דברים רבים שצריך לברר, לבחור ולהזמין, להקפיד על תקציב שהועמד לטובת ארגון האירוע וכמובן ווידוא שכל הספקים ובעלי המקצוע שייבחרו לקחת חלק הם אנשי מקצוע מוכרים, מקצוענים, ישרים ומנוסים ביותר.

בעיקר כאשר הגיע זמן בחירת תקליטן בר מצווה מפני שלתקליטן יש תפקיד חשוב ביותר של השמעת המוזיקה לכל אורך האירוע ועליו לגרום למוזמנים ולאורחים לקום מהכיסאות שלהם, לרקוד וליהנות.

להלן עשרה דברים שכדאי לחשוב עליהם ולקחת אותם בחשבון כאשר מארגנים את אירוע בר המצווה:

1. מה חתן בר המצווה אוהב? מה הוא ירצה ויעריך שיהיה באירוע החשוב שלו? אין טעם להפיק אירוע שלא יהיה לטעמו של החתן הצעיר.

2. כדאי לדעת מראש כמה מוזמנים אמורים להגיע לאירוע מפני שכך אפשר יהיה קל יותר לקבל החלטות הקשורות למהלך האירוע – גודל האולם, מספר השירים וכמובן המתנות או המזכרות.

3. בחירת תקליטן בר מצווה חייבת להתבצע באופן מדויק ביותר. ישנם תקליטנים המציעים סגנונות שונים של מוזיקה וחשוב לדעת מראש מה הסגנון שיתאים לאירוע, למשפחה החוגגת וכמובן הסגנון שהאורחים יאהבו.

4. כאשר מגיעים לשלב של בחירת תקליטן בר מצווה כדאי להתייעץ אילו תוספות יהיה מתאים להוסיף כמו למשל מכונת עשן, תאורת לייזר או אפילו אפשרות של שירת קריוקי על ידי המוזמנים.

5. בחירת האולם ותאריך בר המצווה היא קריטית וחשובה ביותר. לאחר שבוחרים את המועד הרצוי והמתאים קשה מאד לקחת את ההחלטה בחזרה ולשנות את התאריך ולכן מומלץ לקבל את ההחלטה לאחר בדיקת כל המשתנים החשובים.

6. לקראת סיום הארגונים והתקרבות מועד האירוע צריך להצטייד בבגדים חגיגיים הן עבור הנער הצעיר והן עבור בני המשפחה, לא כדאי לסמוך על ספונטניות באירוע כה חשוב ומומלץ להכין מראש נאום או דברים חשובים לומר לאורחים שיגיעו לאירוע.

7. אולי כדאי לשקול להפיק ולצלם קליפ בר מצווה מושקע ומרהיב בכדי להקרין לאורחים ולהעצים את חגיגת הבר מצווה

8. כדאי להקדיש זמן ומחשבה רבים לגיבוש רשימת המוזמנים ולוודא שלא נשכח ממנה אף אחד.

9. את כל הפרטים כדאי לרשום על מנת שלא לשכוח שום דבר חשוב ומדי פעם לוודא שכל הפרטים מבוצעים כפי שצריך.

10. כאשר עובדים ומארגנים באופן מסודר אין ספק שיתקבל אירוע מושקע ומושלם שהאורחים והמוזמנים לבטח ייהנו בו מאוד. גם לנער הצעיר ולבני המשפחה תישאר מזכרת נפלאה.

צילום קליפ לחגיגת בר המצווה עם אולפני חיידק

אולפני חיידק מתמחים בהקפת קליפים לכל האירועים. צילום קליפ בר מצווה, בת מצווה, חתונות ועוד…
צילום קליפים מקוריים ומרשימים שהופכים למסמר הערב באירוע בר המצווה.

לחצו כאן לצפייה בדוגמאות שביצענו לחוגגי בר מצווה 

הפקת קליפים לחתונה עם אולפן הקלטות חיידק
התחלת שיחה
שוחחו איתנו
שלום :)
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר מהירה בווטסאפ!
חייג אלינו!
waze