מה כדאי לדעת בעת הכנת סרט תדמית?

בשנים האחרונות סרטי תדמית הפכו לכלי שיווקי מצוין עבור חברות קטנות או גדולות המעוניינות לקדם את העסק שלהם באמצעות סרטון. סרטוני תדמית יחשפו את העסק שלכם לקהל יעד רב.

הפקת סרטוני תדמית – לזהות את המטרה

הכנת סרט תדמית היא אירוע שהתוצאה שלו יכולה לשנות את פני החברה שלכם,לכן לפני הכנת סרט תדמית חשוב מאד לזהות את המטרה כלומר, מה השורה התחתונה של הסרט. בשונה מבעבר, כיום לאנשים אין סבלנות להקשיב לדברי מלל רבים, ולכן הם עשויים לאבד את הסבלנות כבר בדקות הראשונות.

לפיכך, בעת הפקת סרט תדמית לעסק תמיד עליכם לשאול מספר שאלות מנחות שיסייעו לכם להכין סרט תדמית שהאנשים שיצפו בו לא ישכחו אותו לתקופה.

מי קהל היעד של הסרט: מיהם האנשים עבורם אתם מכינים את הסרט. מרשל מקלוהן טבע את הביטוי “המדיום הוא המסר” כלומר, כל מדיום שנוצר בתוך חברה ישנה את אורח החיים של האנשים החיים בחברה, וזאת ללא קשר לשימור שיעשה בביטוי.

למשל, אם פעם היו נוהגים להזמין לקוחות ולספר להם על החברה, כיום באמצעות סרטוני תדמית ניתן להרשים אותם בצורה שונה.

צילום סרט תדמיתי – כמו תווים לקונצרט

לפני ההפקה, יש צורך לתכנן כיצד סרט התדמית יראה, כיצד הוא יישמע. בשלב הזה החברה יכולה לבחור לשכור את שירותיו של תסריטאי שיכתוב תסריט. לפני כתיבת התסריט יש צורך לחשוב על נושאים שמעוניינים שקהל היעד ישמע אותם.

למעשה, תסריט מתאים לסרט כמו שתווים מתאימים לקונצרט. לפני כתיבת תסריט יש צורך לבצע עבודת מחקר, שעיקר העבודה היא להכיר את הארגון, מטרותיו, הבנת קהל היעד. תסריטאי טוב הוא תסריטאי שמבין את המטרות של החברה. למעשה, בחירת תסריטאי היא חלק חשוב בהכנת סרט תדמית.

 

להפקת סרט תדמית לעסק פנו אלינו באמצעות טופס צור קשר

 

הפקת קליפים לחתונה עם אולפן הקלטות חיידק
התחלת שיחה
שוחחו איתנו
שלום :)
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר מהירה בווטסאפ!
חייג אלינו!
waze