מקומות ייחודיים לצילום קליפ בת מצווה

חגיגת בת המצווה, היא ללא ספק חגיגה נהדרת הדורשת הכנה קפדנית של כל פרט ופרט. ככל שעובר הזמן, נראה כי מתפתחות יותר ויותר אופציות ושלל אטרקציות כהכנה מקדימה של חגיגת בת המצווה, ובניהם לא ניתן להתעלם כלל וכלל מעניין עריכת בוק בת המצווה באלבום מהודר ומעוצב בקפידה.

בל נשכח את עניין קליפ בת המצווה, שאף הוא אחד המשימות המורכבות יותר בכל החגיגה. את הקליפ המרשים אותו מצלמים במגוון לוקיישנים מיוחדים, משדרים על מסכי ענק בעת קיום האירוע, כך שהוא חייב להיות מרשים ויפה.

דקה לפני שנבחר לוקיישנים, בואו נראה מה אתן צריכות להביא איתכן לצילומים:

צילומי קליפ בת מצווה הם ללא ספק מרגשים, כמעט כמו יום הבת מצווה, לכן עליכן להביא כמה הופעות מרשימות אשר מתאימות בקפידה לכל לוקיישן. כיום, ישנן סטייליסטיות רבות אותן תוכלו להשכיר בדיוק למטרת צילומי הקליפ וצילומי הבוק, כך שהן ידאגו לאיפור ולמספר הופעות מרשימות.

כמובן שכדאי להצטייד בתיק קטן ובתוכו: בבקבוק שתייה, איפור, סיכות ביטחון, מקלות אוזניים וצמר גפן, מסיר איפור, אקססוריז, אביזרים שונים ועוד.

צלם אירועיםקליפ בת מצווה – איפה כדאי להצטלם?

חוף הים

אם התאריך של יום הבת מצווה נפל על מזג אוויר טוב, תשקלו בחיוב להצטלם בבריזה של חוף הים. החופים של מדינת ישראל קסומים ומרהיבים ומאפשרים להשיג תמונות מדהימות בשקיעה. הדבר מעצים את החוויה ומעניק צילום קליפ בת מצווה איכותי ומקורי.

פארקים וגינות

יש המון פארקים וגינות ירוקות עם צמחיה עשירה אותם תוכלו למצוא כמעט בכל עיר מרכזית בארץ, תמונות בפארקים וגינות יכולות להעניק צילומים טובים ממש מתחת לאף שלנו.

בחיק הטבע

הטבע הירוק של מדינת ישראל טומן בחובו מבחר אתרים מצויינים לצילום בוק וקליפ בת מצווה, יש המון מקומות שמשמשים לוקיישן מצוין.

קיבוץ

ישנם המון קיבוצים ברחבי הארץ שבו תוכלו להצטלם. בחוות הסוסים של הקיבוץ ברפת ועוד מקומות יפים נוספים.

מקומות היסטוריים

יש לא מעט מקומות היסטוריים בעלי משמעות רבה ובהם מבנים עתיקים. מגוון מקומות אלו תמצאו בין השאר את ירושלים הקסומה, יפו העתיקה, עכו, חיפה ועוד.

לחץ לצפייה בתיק העבודות של אולפני חיידק

למידע נוסף על צילומי קליפ בת מצווה אתם מוזמנים לפנות אל אולפני חיידק,
אנו נעניק לכם את חווית הבת מצווה המושלמת! פנו אלינו באמצעות טופס צור קשר

הפקת קליפים לחתונה עם אולפן הקלטות חיידק
התחלת שיחה
שוחחו איתנו
שלום :)
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר מהירה בווטסאפ!
חייג אלינו!
waze