בוק בר מצווה

בוק בר מצווה הוא אלבום תמונות המצולמות על ידי צלם מקצועי, אלבום התמונות עובר עריכה ושיפור בתוכנות הפוטושופ או תוכנה מקצועית אחרת על מנת להפוך אותן למושלמות וכמובן שהנער אשר חוגג את בר המצווה הוא מושא הצילום והצילומים מתרכזים בו. כאשר מצלמים בוק בר מצווה אפשר לבחור בין צילום של הנער לבדו או בשילוב עם בני המשפחה הקרובים שלו – ההורים שלו, אחיו ואחיותיו וכל בן משפחה אחר שההורים שלו מעוניינים שייקח חלק בצילומים.
צלם מנוסה לבוק בר מצווה

צילומים של בוק בר מצווה מבוצעים בדרך כלל בסטודיו של הצלם למרות שניתן לבקש שהם יתבצעו במקום אחר, בין אם בחיק הטבע ואם בביתו של הנער. הצלם יידע אילו התאמות יש לבצע על מנת שהתמונות תצאנה מושלמות ללא קשר למיקום הנבחר. הצלם יידע גם באילו תוכנות עריכה מקצועיות הכי כדאי לעשות שימוש על מנת לטשטש אזורים בתמונות שכדאי לטשטש על מנת שיהיו פחות בולטים או להבליט חלקים שכדאי שייראו טוב יותר בעיניהם של אלה שיתבוננו בתמונות.

 

אולפני חיידק מתמחים בצילום בוק בר מצווה מיוחד ומקצועי,
למידע נוסף צרו עמנו קשר באמצעות הטופס

 

בוק בר מצווה – חלק בלתי נפרד מהמזכרת של האירוע

כאשר נער חוגג את יום ההולדת ה- 13 שלו הופך בוק בר המצווה להיות חלק בלתי נפרד מהמזכרות והאביזרים בקשורים בחגיגה זו של ציון יום הולדת חשוב במיוחד. בוק בר מצווה הערוך כאלבום מהודר יוצג כאביזר של כבוד בכניסה למקום שבו מתקיים האירוע וכך יכולים האורחים להתרשם מהתמונות של הנער או של בני המשפחה כולם. האלבום עצמו הופך להיות מזכרת בלתי נשכחת שתישאר בחיק המשפחה לנצח, גם כשיתבגר עוד נער בר המצווה ויהפוך בעצמו לבעל משפחתו משלו.

חשוב לוודא שהצלם הנבחר מנוסה ומיומן בצילומים של בוק בר מצווה ובת מצווה על מנת שאפשר יהיה לסמוך על כך שיהיו לו רעיונות רבים הקשורים בשיפור התמונות ובבחירת מיקום מושלם לצילום התמונות. בנוסף, ניסיון זה יעיד על ידע רב בתוכנות מתקדמות של עריכת תמונות וכך הוא אכן יוכל לתת את המענה ההולם והמושלם לכל משפחה ומשפחה. הוא גם יידע אילו אביזרים מתאימים לכל נער על מנת שיתאימו לעולמו הפנימי ולתחביבים שלו.

הפקת קליפים לחתונה עם אולפן הקלטות חיידק
התחלת שיחה
שוחחו איתנו
שלום :)
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר מהירה בווטסאפ!
חייג אלינו!
waze