סוגים של סרטי תדמית

סרט תדמית הוא חלק מאסטרטגיה שיווקית פרסומית בו משתמשות חברות וארגונים במטרה להגדיל את המודעות בקרב הלקוחות. כיוון שהסרט נתפס ככלי בסיסי להעברת מסרים ישנם מספר סוגים של סרטי תדמית.

סרט תדמית עסקי

מדובר על סרטון כללי המציג את פעילות החברה, יעדים, חזון, אסטרטגיה, מנהלי החברה ודמויות מפתח בקרב העובדים, הצלחות והישגים בשנים האחרונות. הצגת פרסים בהם זכתה החברה על פעילותה ותרומתה. מטרת הסרט לקרב את החברה לציבור לקוחות קיים ועתידי.

סרט תדמית עבור מוצר או שירות

זהו סרטון תדמית קצר של חברה המתייחס לנקודת זמן עסקית ספציפית. אם החברה הצליחה לפתח יכולת טכנולוגית שיכולה לחולל פלאים עבור ענפים שונים במגזר העסקי היא תפיק סרט במטרה להסביר על היכולות ועל המשמעויות של פיתוח זה.

במקרה של שירות יעסוק הסרט בשירות שהיה ובתוספת החדשה שיכולה להוסיף ולתרום לשירות קיים או לחילופין השקת שירות חדש לגמרי שנועד להוביל לשיפור משמעותי בשירות.

אולפני חיידק מתמחים בהפקות סרטי תדמית לעסקים, למידע נוסף אודות סרטי תדמית לעסקים

 

סרט תדמית עבור מוסד חינוכי

מוסדות חינוכיים אשר נלחמים על תשומת ליבם של תלמידים וסטודנטים המתלבטים באיזה ביה”ס תיכון ללמוד או באיזו אוניברסיטה , מכללה כדאי לבחור. בסרט יצוינו היתרונות שיכולים לסייע לשיקולי ההחלטה. בעזרת הסרט יכולים מוסדות לתקן טעויות שכיחות ולשפר את תדמיתם בקרב התלמידים והסטודנטים.

סרט תדמית עבור ערים כל עיר חורטת על דגלה מסר מסוים. “עיר ילדים”, “עיר ללא הפסקה”, “עיר הקודש”. באמצעות סרט תדמית נעזרים ראשי הערים לחדד את המסרים השונים, לעודד תושבים להתגורר בעיר ולעודד אנשים לבקר בעיר. הסקירה על חידושים בעיר, מערכת החינוך, ההיסטוריה של עיר, סיקור על העיר ושנות פעילותה, סיקור על מקומות בילוי, מתנ”סים מוסיפים לתדמית העיר.

במקום זה מוצאים ראשי הערים במה לבטא את עצמם ולמשוך קהל רחב להכיר את העיר. סרט תדמית עבור אתרים היסטוריים גילויים ארכיאולוגים מוסיפים לידיעה ההיסטוריה. בקרב אתרים רבים, נעשים עבודות ארכאולוגיות שמוסיפות עוד תקופות לסיקור, עוד מידע לידע קיים ובעיקר תורמות לתחושה שתמיד יש עוד מה לגלות.

באמצעות הסרט לומדים על מה התחדש באתר, אילו גילויים חדשים תומכים בידיעות הקיימות ואיזה מידע חדש סותר את הקיים. ההיסטוריה רצופת אירועים שתמיד טוב לסקר ולהוסיף לתדמית המקומית.

אולפני הקלטות חיידק מתמחים בהקלטות, צילום ועריכת וידאו וסאונד.
אולפני הקלטה המתמחים בהפקת סרטי תדמית מכל הסוגים – למידע נוסף אתם מוזמנים לצור עמנו קשר

הפקת קליפים לחתונה עם אולפן הקלטות חיידק
התחלת שיחה
שוחחו איתנו
שלום :)
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר מהירה בווטסאפ!
חייג אלינו!
waze