עריכת וידאו מקצועית – הכדאיות והתועלת

תמונה אחת שווה 1000 מלים. אם לשאול את הביטוי, הדימוי ובעיקר את מהות הדברים ורוחם – ניתן לומר כי המרת קלטות וידאו לקבצים דיגיטאליים היא האופן שבו ניתן ליצור, לשמר ולהנציח סיפור חיים שלם, מזכרת מאירועים שונים, קליפים, רפרזנטציות ועוד.

עריכת וידאו מקצועית מאפשרת ליצור מוצר מוגמר מוקפד, מלוטש, ערוך בקפידה. עריכה מקצועית מאפשרת להפוך מחומרי הגלם יצירה ויזואלית, עם תנועה ועם קול, היוצרת אפקט חזותי מרשים ומרגש.

עריכת וידאו היא מקצוע מכל בחינה שהיא. היא מחייבת לימוד מעמיק, ניסיון, כושר יצירתי וטביעת חותם אישי.

אם חשוב לכם ליצור קובץ דיגיטאלי מאירוע מסוים שאותו תוכלו לשלוח לכל מי שתרצו, מזכרת חיה ונושמת שתהיה נגישה וזמינה לכל מי שתרצו בכל מקום ובכל זמן, תישמר באיכות לאורך שנים.

היתרון של המרה לקבצים דיגיטליים

בניגוד לקלטות וידאו העלולות להישחק ולהתבלות עם הזמן, להישכח או להיגנב, להיהרס באופנים שונים ובכל מקרה לאבד את האיכות –  המרת קלטות וידאו מהווה ערובה לשימור החומר באיכות. ניתן לגבות את הקבצים באמצעים טכנולוגיים שונים ולהנגישה לצפייה באמצעות הפלטפורמות הדיגיטליות המתקדמות והמגוונות.

שכירת שירותי עריכת וידאו מקצועיים מאפשרת לכם ליצור סרטים דוקומנטריים באיכות ובגימור מושלמים. סרטוני וידאו הם התיעוד וההנצחה המיטביים של טיולים, חתונות, ימי הולדת בכלל ובר/בת מצווה בפרט, טקסים שונים ומעמדים חד-פעמיים מכוננים בחיי משפחה או ארגון.

טיפים להכנת חומרים לתיעוד משפחתי בעריכת וידאו

1. על מנת לוודא כי בסרטון ייכללו תמונות שחשובות לכם, רצוי לבחור כ- 100 תמונות בעלות ערך רגשי עבורכם. העושר עלול לייגע את הצופים, גם אם הם בני משפח, לכן חשוב לבחור באופן מושכל ומוקפד תמונות איכותיות ומשמעותיות  עבורכם.

2. מומלץ לבחור תמונות שמנציחות מעמדים חשובים עבורכם, כאלה הנוצרים זיכרונות ומעוררים געגועים. רצוי לבחור את סדר הופעתן- אם ברצף כרונולוגי או בכל סדר שהוא על פי חשיבותן עבורכם.

3. רצוי שאורך הסרטון לא יהיה ארוך מרבע שעה, וכי 10 דקות ממנו יוקדשו לתמונות וחמש דקות לסרטון וידאו. העריכה מתבצעת על ידי אנשי מקצוע אבל אתם אלה הקובעים איזה תמונות ייכללו במצגת או  בסרטון.

4. חשוב להיפגש עם מי שאמור לבצע את העריכה. רצוי להביא לפגישה קובץ דיגיטאלי שיקל על שני הצדדים. המרת קלטות וידאו מתבצעת אף היא על ידי אנשי מקצוע, באופן שמבטיח כי התמונות ייראו באיכות וברזולוציה הטובה ביותר. חשוב לבצע תיאום ציפיות, לקבוע לוח זמנים, לבחור מוזיקה תואמת לטעמכם וכזו שתהלום את האווירה שאתם רוצים ליצור או להעצים במהלך הצפייה בתמונות.

 

אולפני חיידק מתמחה בעריכת וידאו מקצועית
פנו אלינו באמצעות טופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

 

הפקת קליפים לחתונה עם אולפן הקלטות חיידק
התחלת שיחה
שוחחו איתנו
שלום :)
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר מהירה בווטסאפ!
חייג אלינו!
waze