צילום קליפ חתונה כמתנה מרגשת

לא פעם כאשר זוג חברים טוב עומד להתחתן, מתחילים לחשוב מה ניתן להעניק להם במתנה, בנוסף לצ’ק חסר הייחוד שיצטרף אל עוד עשרות הצ’קים האחרים. לרוב יש רצון לומר משהו, להעביר מסר, או פשוט להעלות חיוך. על כן לצד האופציה לכתוב חמשיר בחרוזים, לנגן שיר אהוב, או לפתוח מקהלה עם שאר החברים, גם ניתן לבחור באופציה יותר מוסדרת, איכותית ומרשימה – ניתן ליצור קליפ לחתונה!

אין מקום לטעויות

בעוד שברגע האמת ניתן להתרגש יתר על המידה כיוון שמדובר בהופעה חיה, או שניתן להתחרט, לעשות טעויות, לא להרגיש טוב וכדומה, הרי כאשר בוחרים באופציה של קליפים מוקלטים לאירועים, הרי שניתן להבטיח שאין מקום לטעויות, ולו כי הקטע שעליו עמלתם כבר מגובש, מוכן ואף הוקלט, כך כל שנותר לעשות זה למצוא את הזמן הנכון, לבקש כמה דקות של שקט ולצלם את הקליפ המיועד. כמובן שבסופו של דבר המטרה היא להפתיע את הזוג המאושר עם קליפ חתונה מקצועי, מרשים וכמובן שללא פשלות של הרגע האחרון.

אנו באולפני חיידק מתמחים בצילום והפקת קליפ לחתונה –
למידע נוסף התקשרו ל-050-5225229 או השאירו פרטים באמצעות הטופס

מתנה שניתן לקחת הביתה

מאחורי קליפים לאירועים ניתן למצוא ערך מוסף, כלומר לצד העובדה שמדובר במופע שמעלה חיוך ומספר כמה מחשבה השקעתם וכמה לשמח את החתן והכלה ביקשתם, גם טוב לדעת שאת אותו קליפ גם ניתן לתת במתנה. מכאן שגם מדובר במתנה שניתן לשמור לאורך שנים (ממש בצמוד לאלבום החתונה) וגם בהזדמנות לרגש את כלל האורחים. מכאן שאם נעצור ונחשוב על עוד כמה שנים קדימה, הרי שרק המחשבה על מפגש חברים לצד הוצאת הדיסק מהקופסא והעלאת ההופעה על המרקע, עשויה להעלות הרבה רגשות וחיוכים.

מתנה שכיף לעשות

קליפים לאירועים מהווים מתנה שתמיד תהיה רלוונטית, משעשעת ומרגשת. כמו כן גם מדובר בהזדמנות ליהנות ולחוות אולפן הקלטות, ולו כי מתי עוד ייצא לנו לכם לזייף (או שלא) אל מול הרמקול ולחוש זמרים ליום אחד. מכאן שגם מדובר בחוויה מיוחדת ומהנה וגם מדובר במתנה שחברים או בני המשפחה מאוד יעריכו, ולו כי המשפט “העיקר הכוונה” מאוד מתאים גם עבור קליפ חתונה, ולו כי גם אם ההרמוניה הווקאלית לא תהיה מושלמת וצעדי הריקוד לא יהיו מתואמים, הרי שעדיין אין להסתיר שהושקעה הרבה מחשבה ושהכוונה הייתה לשמח ולרגש.

שיתוף פעולה

לצד העובדה שלא כל אחד עשוי לשתף פעולה ולהופיע בזמן אמת אל מול כלל האורחים, הרי כאשר מדובר בצילום של קליפ מבעוד מועד, הרי שניתן להבטיח כמה שיותר משתתפים, ואף לגרום לאנשים ביישנים לצאת מהקליפה ולמצוא מקום יותר נוח לשבור גבולות אישיים, לשיר ולהשתטות. מכאן כל שנותר לעשות זה לבחור קונספט, את האנשים שישתפו עמכם פעולה, לשקול להשקיע בלבוש, להכין כוריאוגרפיה פשוטה, להתנסות בחריזה (או סגנון חופשי), למצוא בית עסק שמתמחה בכך ופשוט ליהנות מהמתנה שאתם עומדים להביא!

לחץ לצפייה בתיק העבודות של אולפני חיידק

הפקת קליפים לחתונה עם אולפן הקלטות חיידק
התחלת שיחה
שוחחו איתנו
שלום :)
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר מהירה בווטסאפ!
חייג אלינו!
waze