שיעורי פיתוח קול

שיעורי פיתוח קולאנשים רבים שאין להם ניסיון בשירה מקצועית מעוניינים לפעמים להרגיש כמו זמרים מקצועיים ולצורך כך נרשמים לשיעורים של פיתוח קול. מדובר במסגרת הדומה למסגרת של חוג וניתן למצוא שיעורים כאלה כמעט בכל עיר או יישוב. כיום ישנם שיעורי פיתוח קול באולפני הקלטות המתאימים לכל הגילאים, אפילו לילדים או בני נוער. בנוסף לכך, שיעורי פיתוח קול מתאימים למי שיש לו ידע וכשרון שירה אך מעוניין להעמיק את הקול, לשפר את השמע וללמוד טכניקות שירה נוספות, כמו ליווי של קול ראשון או אפילו שירת אופרה.

בשיעורים עצמם של פיתוח קול מבוצעים תרגילים שונים אשר מאמנים את מיתרי הקול, נלמדות דרכים נכונות לנשימה כך שיהיה קל יותר לשיר משפטים ארוכים וגם שהנשימה עצמה לא תפריע לשטף השירה. בנוסף, ישנם אנשים שהקול שלהם אינו מוגדר באוקטבה הנכונה והם נחשבים גבוליים בין שני קולות קרובים כמו סופרן ואלט או אלט וטנור ובאמצעות כמה שיעורים של פיתוח קול הם יכולים ללמוד איך לשיר בעוצמה והגובה שהכי מתאים להם ולקול שלהם וכך הם גם יודעים לאיזה קול הם שייכים במידה ויחליטו להצטרף להרכב זמר או מקהלה.

שיעורי פיתוח קול באולפני הקלטה

שיעורים של פיתוח קול יכולים להיות הכנה מצוינת עבור מי שחושב שאין לו שום כשרון שירה אך כן מעוניין לנסות לפתח אותו או ללמוד איך שרים בצורה נכונה. שיעורי פיתוח קול לא כוללים אך ורק תרגילים הקשורים בשירה ובחימום מיתרי הקול אלא גם עקרונות של יציבה נכונה, דרכים להכנסת אוויר לריאות ולגוף, למידה אודות המקומות הנכונים להפסיק לשיר ולנשום עמוק וכמובן איך לעמוד מול קהל בזמן השירה.

המכלול של כל הפעולות האלה ביחד ייתן את הדרך הנכונה עבור כל אדם לשיר בצורה חיובית, נכונה וכמובן שתהיה ערבה לאוזניים של המאזינים. בעזרת מורה מקצועי לפיתוח קול יכול התלמיד להבין איזה סגנון של מוזיקה יהיה לו הכי כדאי לשיר, איך לבטא נכון את הטעמים ואיך לוודא שהשירה מתקבלת נכונה, נעימה, ללא זיופים וכמובן כזאת המשאירה חוויה חיובית עבור מי ששר.

הפקת קליפים לחתונה עם אולפן הקלטות חיידק
התחלת שיחה
שוחחו איתנו
שלום :)
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר מהירה בווטסאפ!
חייג אלינו!
waze