אולפן הקלטות עם המון הפתעות

כאשר שומעים את צמד המילים אולפן הקלטות מיד חושבים על זמרים מפורסמים ולהקות עם מעריצים רבים. אין ספק שמדובר במחשבה נכונה שקשורה היטב לתחום של אולפני הקלטות. יחד עם זאת, כיום גם אנשים שאין להם שום קשר לתחום הבידור יכולים למצוא את עצמם מבצעים הקלטות שירים באולפן הקלטות מקצועי בשל מגוון סיבות.

הסיבה המוכרת והנפוצה ביותר היא הקלטת שיר או עריכת סרטון וידאו בהפתעה כדי לחגוג או לציין אירוע עבור מכר, קרוב משפחה או חבר טוב. 

אין מרגשת יותר ממתנה אישית שהוכנה לאחר השקעת מחשבה רבה. הקלטת שיר על ידי בני משפחה או חברים עונה בדיוק על קריטריון זה. מעבר להקלטה עצמה – מדובר בהזדמנות להיפגש ולבלות יחדיו בתוך אולפן קטן וצפוף ואין ספק שההקלטה עצמה תספק לא מעט רגעים משעשעים – שירה שלא בזמן, טעות במילה או בצליל ועצם ההקלטה של אנשים שאין להם כל זיקה או כשרון בשירה.

התוצאה כלל לא משנה. עצם הענקת מתנה שכזאת סמלית, מרגשת ואישית מאין כמוה.

מלבד הקלטת שיר, מה עוד עושים באולפן הקלטות?

כאמור, מלבד הקלטות שירים באולפנים רבים ישנה אפשרות עריכה מקצועית של סרטוני וידאו שצולמו בבית. כך אפשר להוסיף אפקטים ויזואליים, לשלב צליל או מנגינה בסרטון, למחוק קטעים מביכים או כאלה שלא מתאימים לסרטון הגמור וכך אט אט להגיע אל הסרטון המוכן והמושלם.

גם כאשר מגיעים אל אולפן ההקלטות עם דעה מגובשת בנוגע לסרט שרוצים שייצא – כדאי מאד להקשיב לאיש במקצוע המסייע מפני שייתכן ויהיו לו רעיונות וחוות דעת המבוססים על הניסיון העשיר שלו והוא יוכל לתת טיפים ועצות לא פחות ממעולים.

כאשר יוצרים קשר עם אולפן הקלטות מקצועי אין ספק שהתוצאה תתקבל לא פחות ממושלמת. עובדי האולפן ייתנו את כל כולם על מנת שהמטרה תושג וההקלטה או עריכת סרטוני הווידאו תתקבל באופן שיהיה בדיוק כפי שהלקוח רצה. אין ספק שיהיה לאולפן חלק גדול במתנה או מזכרת שתישאר לעד.

הפקת קליפים לחתונה עם אולפן הקלטות חיידק
התחלת שיחה
שוחחו איתנו
שלום :)
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר מהירה בווטסאפ!
חייג אלינו!
waze