הקלטת שיר במתנה באולפן הקלטות

הטרנדים בתחום האירועים לא מפסיקים להפתיע, אבל הקלטת שיר באולפן הקלטות היא אטרקציה שלא ניתן לוותר עליה. אחד האתגרים לבעלי אירועים הוא – הצורך לתכנן לו”ז שלם לאירוע ובמהלכו להפתיע את האורחים כל פעם מחדש, כך שאין דבר יותר מתאים מהקלטה של שיר יחד עם קליפ ושידורו במהלך האירוע על גבי מסך או מקרן גדול המעמידים בעלי אולמות אירועים עבור מטרה זאת.

הקלטת שיר במתנה יכולה להתאים לכל סוג אירוע, בין אם מדובר באירוע גדול או אירוע אינטימי קטן. לדוגמא – ניתן להקליט שיר בחתונות, כנסים עסקיים, ערבי גיבוש וחברה, בר או בת מצווה, ימי הולדת, מסיבת רווקים או רווקות ובכלל כל סוג אירוע הוא הזדמנות נהדרת לגשת לאולפן הקלטות ולהקליט שיר מדליק עבור החוגגים.

בואו נראה מהן האופציות

יש לא מעט אופציות להקלטת שיר, כמובן שהצוות באולפן הקלטות תמיד יוכל להציע לכם דרכים מקוריות לביצוע שיר שלא ישאיר אף אורח אדיש אליו. האופציות הן – לקחת לחן מוכר של זמר ולחבר עליו מילים שאתם רוצים, לכתוב ולהלחין שיר אישי משלכם, לשתף את כל בני המשפחה בשיר ובכלל כל אופציה היא מדליקה.

איך זה עובד?

הקלטת שיר באולפן הקלטות היא חוויה בפני עצמה שתאפשר לכם לחוש זמרים של ממש, כיוון שההקלטות נעשות בצורה מקצועי ממש באולפן של זמרים אמתיים. האולפן עצמו מכיל מגוון רב של ציוד עם קירות מבודדים, כאשר אתם נמצאים בחלל אחד ובחלל נוסף עם חלון גדול ואטום יושבים צוות האולפן שיכוונו את העוצמות הדרושות לשיר.

לאחר הקלטת השיר צוות עובד האולפן יערכו את השיר, יתקנו פגמים ויוסיפו אלמנטים ואפקטים שונים לשיר שיהפכו אותו לשיר מקצועי של ממש.

בתום ההקלטה תקבלו העתק של השיר על גבי דיסק או דיסק או קי ותוכלו לשדר אותו באירוע. לשיר תוכלו לצרף קליפ מדליק אותו תוכלו לצלם באולפן הקלטות או בכל לוקיישן רצוי ואפילו לערוך יום צילומים של ממש לטובת צילום הקליפ. אם כך, מדובר בחוויה מהנה למקליטים וחוויה עוד יותר גדולה לבעלי האירוע, כך שאין פלא שהקלטת שיר נהפכה לכל כך פופולרית.

 

אולפני חיידק מעניקה חוויה שלמה של יצירה והפקה, הקלטת שיר במתנה באולפן הקלטות מקצועי
למידע נוסף צרו עמנו קשר באמצעות הטופס ונחזור אליכם בהקדם

הפקת קליפים לחתונה עם אולפן הקלטות חיידק
התחלת שיחה
שוחחו איתנו
שלום :)
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר מהירה בווטסאפ!
חייג אלינו!
waze